Merhaba kızlar ancak fırsat bulup yazabiliyorum.
16.06.2020 de spinal sezeryan olacaktım fakat yavrum beklemedi 14.06.2020 de kavuştum Allah’ıma çok şükür🙏🏼 Cumartesi gecesi sancılarıö başlamıştı sabah 6 kadar direndim duşumu alıp hazırlanıp hastaneye nst çektirme diye gittim 🙈 birde ne olsun 6.5 cm açıklığım varmış 7 gibi doktorum geldi.Normal doğum ile saat 11 de aldım yavrumu kucağıma.Ben bile inanamıyorum o kadar çok doğumdan korkuyordum ki çok şükür ikimizde iyiyiz.Ben biraz eğilip kalkmakta zorluk çekiyorum doğum esnasında baskı uygulandığı için malesef sol kaburgam çok batıyor yataktan kalkamıyorum desteksiz ama Allah’ın izni ile geçer inşallah ❤️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin❤️ Hamile olan arkadaşlarıma da rabbim kolaylıklar nasip etsin❤️ Sizde bana dua edin ne olur ağrım bir an evvel bitsinde bebeğimle daha iyi ilgilenebileyim ☺️Sorularınızı cevaplayabilirim seve seve 🥰