Aselikra-11 ben de 32.haftamda doktoruma sormuştum henuz bunu konuşmak icin erken demişti 37.haftanda kontrole geleceksin o zamanki duruma göre şekillenir demişti.ben de 30 yaş üstüyüm hani belki yaşımdan dolayo sezeryan olur dedim alakası yok şartlar uygun olursa normal de doğum yapabilirsin dedi