Gizemli91 Merhaba kızlar.bebeğim hep solda toplanıyor sağ yukarda sonra yine sola duruyor 36.haftadayız hala dönmedi makat gelişi.normal mi acaba ?
Serzeyyyy Gizemli91 bebegim oldu olasi hep sağ tarafımdaydı asla değişmedi. 37. Haftada doğum yaptım yine sağdaydı ve makat gelişti sezeryan oldum. Sıkıntı yaşamadım sağ tarafım çok batıyordu sadece hamileyken
Gizemli91 Benimde oldum olası solda normaldir ozaman :) biraz da zayıf gibi de haftasına göre acaba duruşundan fark edermi ultrason ölçümü diye düşündüm.