Ayyucebanu Mervemelih 30 haftaya kadar düzenli olarak birsürü yağ kullandım bi sabah uyandığımda çatlaklarla gözümü açtım 😂 kesinlikle genetik kişiden kişiye değişiyor
tugce67-67 Mervemelih canım 30 uma kadar çatlamamıştım 30 da başladım ve ilerledi🙄neler kullanmadımki ,lieractan tut bebe yağı vazelini daha neler neler..
Emk5341 Mervemelih bence kişiden kişiye göre değişiyor. 23 kilo aldım hamileliğimde. Doğum yapalı 19 gün oldu. Çatlağım olmasın diye hiçbir krem veya jel tarzı bir şey kullanmadım. Şu an sıfır çatlak 😁
Betim Mervemelih 32. Haftadayım 3. Aydan itibaren biooil yağ kullandım hiç çatlak yok şu anda .. ileriki haftalarda ne olur bilmem 😉
-Minnaklarin-annesi- Genelde son haftalara doğru oluşuyormuş ben bebe yağı kullanıyorum duştan çıkınca ama bu aralar biraz üşeniyorum 🥴
CansuAkplt 8hafta 4 günlük hamileyim ikiz bebeklerim olacak bende Hindistan Cevizi yağı ve badem yağını dönüşümlü kullanmayı planlıyorum umarım çok yırtılmam 😨🙏🏻
Serzeyyyy CansuAkplt 33. Gün önce doğum yaptım hamileyken mustela ve bebek yagi kullandım çatlağım yoktu. Doğumdan sonra ki 1 hafta içinde göbeğinin yan tarafları çatladı ve üst bacaklarım. Zayıfladıkça belli oluyor. Hamileyken çatlamamıştım doğumdan sonra belli oldu hayret ettim.
Serzeyyyy CansuAkplt hayır ikiz değil. Şaşılacak bir durum seviniyordum çatlamadım diye. Doğumdan sonra cıktı hepsi ortaya amaaan napayım bee
glbyz1998_ Bence kesinlikle hiçbişey işe yaramıyor 5 gün sonra doğumum var hiç çatlamamıştım nerdeyse 3 4 gün önce bi sabah bi baktım çatlak olmuş baya