Anne71 Kızlar 11 gün oldu doğum yapalı sol göğüs ucum resmen parçalandı yarısı düştü pompa ile sağıp çay kaşığı ile veriyorum bu dertten muzdarip olup çaresini bulan varmı hametan kullanıyorum doğumdan önce de lansinoh kullanmıştım faydasını göremedim 😔
AysaRuzgar Anne71 çok geçmiş olsun. Bende çok çekmiştim ne kullandıysam fayda etmemişti. En son ayva çekirdeğinden jel gibi yapıp açık bırakıyordum göğüslerimi kurumasını bekliyordum o iyi geldi. Oğlumu emzirirken bi taraftan ağlıyordum. Umarım size de iyi gelir.
Gokselin Herkes bu kremden çok memnun isterseniz bi deneyin bi kullanımdan sonra geçti diyor yorumlarda herkes inşallah iyi gelir
AysaRuzgar Gokselin ben 7 aylık hamileyken kullanmaya başlamıştım hiç bir faydasını görmedim. Kişiden kişiye değişiyor sanırım. Ha kullanmışım ha kullanmamışım o kadar etkisizdi.