Glsmumul Merhaba güzel hamişler. Göğüs ucu kremini son ayda başlamak gerekiyor mu oluşmaması için? 34 haftalık oldum bugune kadar duş sonrası kremlerle nemlendirim ama kreme ne zaman baslamam gerekiyo bilmiyorum açıkçası bilgisi olan varsa çok sevirim 😊
shdemir Glsmumul Ben 32 den itibaren kullanmaya basladım canım lansinoh marka. Etrafımda kullanan herkes memnun burdada okudum cok memnun olanları. Sürdükten sonra emzirebiliyosunda😊 bence basla sende
Nihanozturk Glsmumul bende 32deyim buara acımaya basladı lansinoh aldım saglık ocagındaki ebede tavsiye etmisti fakat göğüs ucunu uyarmamak icin kullanmaya baslamadım hala önümüzdeki hafta doktora sormayı düsünüyorum
Nero Bende merak ediyorum ya 32 haftalık olacağım bu zamana kadar hiçbişe kullanmadım bu hafta aşırı acımaya başladı ne kullansam geçer acaba
Glsmumul Nero lansinoh markayi tercih edebilirsin canım bende daha yeni aldım ama kullanmaya baslamadim en iyisi yarın ki kontrolde doktora danişmak
Glsmumul shdemir bende lansinoh aldım canım. Kullanmaya başlamak istiyorum ama bilemedim. Yinede doktoruma danışıp öyle başlıcam sanırım 😊
Nero Nihanozturk ama normalde 1 ay önceden göğüs kremine başlayın diyorlardı burda okumuştum 🤔 bencede dr a soralım
Glsmumul Nihanozturk en iyisi o diyolarlar bakalım. Bende doktoruma sorup öyle başlıcam büyük ihtimalle
merination Bana ebe 32 haftaların cok erken olduğunu 36 gibi başlanması gerektiğini söyledi erken doğum riskine karşı göğüs uçlarını uyarmamak için