Hilyus Kızlar , bugün çatı muayenesi oldum ve sabahtan beri kasıklarım ağrıyor , ne nişan ne suyum var , acaba yalamcı sancı mı yoksa gerçekten doğuruyor muyum ? Bunu nasıl anlayabilirim
musti28 Hilyus çatı muayene sinden kaynaklanıyor cnm dünde ben öyle oldum duramadım sancıdan dinlen biraz geçiyor
tugce67-67 Hilyus canım bende dün oldum 36+2 de,dünden beri bendede adet ağrısı gibi ağrı var arada bi geliyor.bende doğuracakmıyım acaba diye endişeleniyorum🙄
Merbe61 Hilyus bende 35hagtadayım ishal de oldum belim karnım ağrıyor ama dogum sancısı oldugunu zannetmiyorum ama bu agrılar nedir sabahtan berı aynı sıddetle devam ediyor
Merbe61 Hilyus benimde gecıyor 1saatbyok sonra yıne baslıyor Bir daha olursa doktorum gel dedı nst gırıcem artık
Merbe61 Hilyus kasılma olmuyor bende cok gextı benimde 4saatır yok ishalımde yok demekkı yalancı sancılar bunlar sag salım bıtseydı
Mili Bende bugün çatı muayenesi oldum ve adet ağrısı gibi ağrım var doktor bugün doğurmasın dedi 🙈demekki herkeste aynıymış
Hilyus Merbe61 hımm , bnde şuan ara ara giriyor ve kasılma oluyor demkki bnde bi şeyler oluyor bilmıom kaç saat oldu geçiyor geliyor dalga dalga
Sinemin Hilyus belirtilerin neler peki canım bende 34 üm ve bebeğim çok toplanıyor sertleşiyor ishal falan olmuşum 😏