Edizinannesii Star25 gayet iyi canım burun kemigide normalse 3 e kadar ense kalınlığı normal benim ki 2.4 çıkmıştı endişelenmiştim ama şükür kan sunucumuz temiz çıktı 🤲
Mimarhanim Star25 benim doktorumda 3 un altıni normal kabul ediyoruz dedi canım. Benimde 2.6 çıktı ve tahlillerimde temiz. Bir önceki gebeligimde de 2.4 çıkmıştı. Erken doğumla kaybettim ama normal bir bebekti.
Star25 Edizinannesii ay çok sağol canım ya o kadar korktum ki bugün çok kalın gibime geldi. Bir de bebeğim çok aşağıda şimdiden bunun bir zararı var mıdır biliyor musun
Edizinannesii Star25 bebek zaten ilk aşamada aşağı da olur canım rahim ve bebek büyüdükçe yukarı çıkar normal aslında ama anormal derece de aşağı da olduğunu düşünüyorsan bi doktorla gorusmeni öneririm 🤗
Star25 Edizinannesii doktor karından bakamadı ultrasonda yani o kadar aşağıda ama erken doğum falan demedi. Yine de korktum ben😬
Mimarhanim Star25 sağol canım Allah’ım razı olsun. Şuan 15+4 haftalık hamileyim ☺️ Rabb’im sağlıkla vakti zamanı gelince kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 😘❤️
Edizinannesii Star25 ben 16. haftayı bitirmek uzereyim şükür yavaştan dalgalanma pitirti hissediyorum o da göbek deliğimin oralarda şuan sanki bende bilemedim 🤗
Star25 Mimarhanim ay canım valla çok özür dilerim şimdi gördüm🤦🏻♀️ Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻