Suzuk Canım geçen hafta bende 33+3 ’te doktora gittim şu azlığı vardı. Ama neye gore derecelendiriliuor hiç bilmiyorum. 70 miş. Bu hafta 34+3te gittiğimde 100 e çıkmış. Daha iyi dedi. Senin ki ne anlama geliyor bilmiyorum ama şu tüket çok çok benim artmış mesela.