Burcu3506 Kızlar son adetim 7 temmuzda oldu ondan önceki ay 2 haziranda olmuştu sanırım o ay adetim geç olduğu için yumurtlamayı yakalayamadım. Şimdi 2 günde 1 ilişkiye girsem ovülasyon yapmama hala gerek olur mu
haticeeeyy Burcu3506 bence cok stres yapmaya gerek yok nasipte varsa oluyo. Ben hic ummadigim an hamile oldugumu ogrendim. Ama duzenli iliski olmasi gerekiyo. Birgun arayla yapmak lazim. Bide hemen ayaga kalkma iliskiden sonra. Iki saat uzan hic kalkma. Rabbim insallah tez zamnda nasip eder🐣🤲
Havacianne Burcu3506 kuzucummm ovülasyon testinden al bence ben öyle yumurtlama günümü takip ettim öyle değerlendirdim.. ve saatlerce yatmana gerek yok doktorla vs çok konuşuyordum ilişkiden sonra yarım saat yeterli.. maydanoz ve dereotu yeme rahimi temizlediği için tutmaya bilir dediler. Telefonda ki uygulama ile test çok farklı uygulama benim reglden sonra bir haftayı gösterdi mesela ama erken yumurtlama oldu testi yapınca reglden iki gün sonra yumurtlama günümü gösterdi
cigdemoktav Düzenli ilişki oldu mu o tarz testlere gerek kalmıyor , bi de her ay böyle gebe kalmayı bekleyince olmuyor stresten ben dört sene nerdeyse usanmadan hep takip ettim tarihleri vs olmadı artık yoruldum dedim umursamadım gebe kaldım
Asiyeozgur Düzenli 2 günde 1 ilişkiye girin hemen ayağa kalkmayın hemen duş almayın alsanız bile iyice yıkamayın su spermi öldürüyormuş