Kızlar bugün hastaneye keseyi görmek için gittim. Geçen hafta çarşamba günü 76.78 çıkmıştı betam. Üstten keseyi göremedi doktor. Alttan gördü adet tarihime göre 5+1 görünüyor. Ama ultrason da 4+2 çıktı betam bugün 1558 geç döllenme mi olmuş sağlıklı bir ilerleme mi sizce