Biraz uzun oldu galiba 🙈🙈
Eşimle 9 yıl sonra çok çok severek evlendik yaşlarımız artık 29 olmuştu. Öğretmenim , Evlendiğimde şehir değiştirdim yeni okul filan alışayım diye ilk 6 ay bebek düşünmedik. İkinci 6 ay bebek düşünmeye başladığımızda önce bir doktora gidelim dedik belki bi tavsiye verir diye korkunç bir deneyimdi beni hemen çatala yatırıp alttan muayene etmeye çalıştı ben utanınca da hiç mi açmadın filan diye azarladı ordan çıktığım gibi asla gitmem bir daha diye başka bir hastaneye gittik çok şükür en büyük şansım yeni gittiğim doktorum oldu 💕
Benden testler istedi pko görünümün var ama sıkıntı değil dedi adetlerim düzenliydi ama kiloluydum doktora hemen istiyorum yaşım geçiyor filan diye ısrar edince ilaç vereyim sana dedi klomen mi dedim onlar eskidi artık dedi letroks verdi gittim yumurtam büyümüş çatlatma iğnesi filan derken her ay bir sevinç bekliyoruz yumurtam büyüyor çatlıyor ama hamilelik olmuyor derken doktorum sende birşey yok eşine baktıralım dedi ama ben hep kilolu olduğum için kesin sorum bende diyorum bu arada kilo aldıkça almaya devam ediyorum 6 ay böyle çatlatma iğneleri ile gittik sonra ben çok yıprandım neden olmuyor diye ara vermek istiyorum diye ara verdik.
geçen yaz tatil için Antalya’ya gelince bir gün acaba gidip eşime test mi yaptırsak dedik gittik sorduk uygun şartlar oluşunca test verdik sonuçları doktoruma gönderdim telefondan maalesef bu sonuçlar kötü üroloji uzmanı görsün mutlaka dedi. Dünya başımıza yıkıldı bu ihtimali nasıl es geçtik şimdiye kadar diye pişman olduk hemen bir üroloji uzmanı bulduk ameliyat dedi varikosel teşhisi koydu.
İstanbula dönünce hemen iyi bir uzman bulup eşimi ameliyat ettirdik. Ameliyat iyi geçti 3 ay -1 yıl arasında düzelme olur Olmazsa aşılama tüp bebek vs dedi doktor. Eşimin sonuçları düzeldi ama olmuyordu ben stres üstüne stres delirmek üzereydim 1 seneye yaklaştı.
Sonra rahim filmi çektirmek istedim gittim çektirdim artık o kadar uzmanlaştım ki vücudumu öyle iyi tanıyordum ki doktoruma her gittiğimde sağdan yumurtladım şu gün yumurtladım diyebiliyordum. Film sonucunu götürdüğümde dedim ki bide ben dün soldan yumurtladım galiba bakar mısınız ? Doktor baktı evet soldan yeni yumurtlamışsın dedi yüzüme baktı dedi ki bak herşey yolunda senin çocuğun olacak yumurtlamanı bile kendin anlıyorsun madem sen bir süre gelme dedi rahim filminden sonra bu ay olmaz ama 3-4 ay içinde hamile kalırsın dedi. Aslında o odadan çıkarken doktora gelme dediği için çok bozulmuştum. Herkes stresten olmuyor aklından atınca olacak diyordu. Nasıl atılır akıldan diye bir türlü anlamıyordum.
pandemi süreci başladı ve eve kapandık hep tüp bebek merkezlerine bakıyordum eşime salgın bitsin beklemeyelim tüp bebek yaptıralım filan diyordum. Bir yandan aşırı kilo almıştım evleneli 30 kiloya yakın aldım tüp mide ameliyatı mı olsam diye onu araştırıyordum. Uzaktan eğitim süreci hazır evdeyken evi boyayalım temizlik yapalım derken çocuk nasılsa olmuyor diye aklımdan çıktı.
bir gün kaynanam aradı dedi ne yapıyorsun iyi filan dedi var mı bişey nasıl bişey dedi günün geçti mi evet günüm geçmişti ama artık ihtimal vermiyordum yok dedim ama içime bir kurt düştü o gece dayanamayıp test yaptım ve sonuç pozitif 1,5 yıl sonra hiç beklemediğim anda gelen mucizem ile 10+5 haftalık olduk. sorunsuz bir hamilelik geçiriyorum belki hikayem sizlere Ümit verir.
Allah isteyen herkese nasip etsin 😊
ekstra yaptıklarımız eşim çakşır suyu keçi boyunuzu özü ve proxeed plus vitamin kullandı.
bende phocalips almıştım ama çok kullanamadan hamile kaldım