Obsesifk deletedmom211 34+3 te 2300dü şimdi biraz kilo alsın diye uğraşıyorum 37de gidicem bidaha kontrole
SelinKutluErdoan shdemir benimde dün 35+0 dı 2.680gr dedi hep öndrn giderdi 10 gün fln dün ki ultrasonda 3-4 gün öndendi korktm bende.
shdemir SelinKutluErdoan Benimde hep 10 gün öndeydi ama sona yaklastıkca normale dönüyolar sanırım canım. Suan gününden 2 gün önde gidiyo😊 geriden gelmesinler saglıklı olsunlarda önde olmasalarda olur😊
deletedmom211 Minnosunannesi canim benim sekerim cikmadi seker yok bebegim 3500 kilo sezeryan diyo doktor 39 da alacam diyo ondan sordum
SelinKutluErdoan Minnosunannesi bendede var insülin kullanıyorum hatta dün suyumun fazlalaştığını söyledi doktor 🙂
Minnosunannesi deletedmom211 oo maşallah. İri bebek demekki. 39da erken değilki Sezeryan mecburi mi oluyor
deletedmom211 Minnosunannesi iri diyo doktor canim sezeryan dedi 39 haftada bakalim dedi ama 4 kiloyu gecer dedi . sana ne dedi doktor
SelinKutluErdoan Minnosunannesi 50gramda 145 çıktı diyetlede düzene girmedi insülin başladık. 36.haftamdayım hala daha bazen artıyor. Tek tesellim az kaldı🙂