Arkadaşlar merhaba. Dün serklaj yaptırdım 15+2 deydik. Doktor ameliyat sonrası rahim açılmaya baslamis iki hafta daha gecse bebeği kaybedebilirdiniz dedi. Sorum şu ki serklaj öncesi açılması başlayıp sonra serklaj olanlar var mı, varsa nelere dikkat ettiler, günlük 3 lt su iç dedi doktor aşırı önemli enfeksiyon kapmaman için dedi antibiyotik kullanıyorum. Enfeksiyon dikişlerin atmasına sebep olabilirmis Allah’ım korusun. 15 gün full istirahat sonrasında da dikkatli olacaksın dedi. Sizler nelere dikkat ettiniz. Yazarsanız çok sevinirim.