Merhaba hamiş anneler ben 2. Çocuğa hamile olduğumu test yaparak öğrendim hastaneye gittik 4 haftalıktı kese görümedi daha sonra kanama başladı ama hiç bir şekilde ağrı sızı yoktu normal regl gibi doktora gittim karnımdan baktı 5 haftalık olmasına rağmen hiç birşey görünmedi alttan bakalım dedi baktı yine görünmedi kan değerine bakalım yükselmış mi diye onada baktı fakat 4 haftalikken olan 106 gebelik değeri 5 haftalıkta 7 ye inmiş gebelik oluşmamış dedi tuhaf oldum hiç beklemezken böyle birşey oldu aptal gibi oldum aglicam ağlayamıyorum eşim gözümün içine bakıyor sağlık olsun diyor sen sağlıklı ol yine olur dedi ama bi burukluk oldu bende kendimi hamile sanarken meğer embriyo oluşmadan düşmüş hala anlamış değilim oğlumla aralarında çok yaş farkı olmadan buyuyeceklerdı nasip değilmiş olmadı herkese hayırlı doğumlar