Sevgili hanımlar çok önemli bir sorum olacak çok şükür ikiz bebeklerime hamileyim biri kız biride erkek 🙏🏻Yalnız bundan seneler evvel rüyamda erkek bebeğimin olduğunu ve adını enes mustafa koyduğumu görmüştüm çok güzel temiz bir rüyaydı ancak babam dahil tanıdığım tüm mustafalar çok aksi olunca hep derdimki asla çucuğumun adını mustafa koymam 🤦🏻♀️ Şimdi bu durumla sınanıyorum sizce ben bu ismi koymalımıyım bu arada eşim poyraz efe istiyor bende beğeniyorum ama içimde rahat etmiyor ne yapmalıyım 🤔annemde asla mustafa koyma dıyor malum babam ve dayım mustafa 😂 kızımızın ismide erva zeynep olacak insallah 🤲🏻