Rkysvn2643 benimde 33. Haftada gebelik tansiyonu çıktı canım alfamete başladık bir gece hastanede yattım ciğer geliştirici vurdular önce hapı günde iki defa ile başladık sonra günde 4 e kadar çıktı tansiyonum düşmedi böbreklerimde genişleme oldu bebeğim düşük kilo ile doğdu çok çok çok dikkat et canım . 38 e kadar zor dayandık acil sezeryan olduk şükür bebeğim iyi şuanda toparlamaya çalışıyoruz .