Gizematalay Merhabalar 35 haftalık gebeyim , tsh biraz düşük çıkmış doktorum ilaç verdi. Onu kullanmaya başlayacağım ama bilgisi olan var mı, bu bi problem oluşturur mu?
bebisannesi063858 Gizematalay 33.haftadayim benimki de biraz yüksek çıktı canım tsh gerçi baştan beri böyle ilaç kullanıyorum çok şükür bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar