Aselikra-11 Doktor yazdı bana fakat hiç olmayan kıramplarım daha beter oldu uykumdan uyandırıyor aynı durumu yaşayan varmı
Yasemin00 Aselikra-11 İşte bende de öleyim kıramplarım yok ken yazdı doktor ama içmiyorum magnezyumu mu süt le maden suyuyla geciştiriyorum ben yogurdum peynirimi bol tüketiyorum zaten kendimi.bosuna sisirmeye gerek yok vitaminlerle
Sevilay80 Aselikra-11 ben 2 aydır kullanıyorum cok ıyı geldi bana butun agrılarım gitti sukur olsun halada iciyorum