Aybarss Bugün kontrolümüz vardı üçlü testimizi yaptırdık veee cinsiyetimiz netleşti kızımız oluyormuş 🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌸😍 https://imgyukle.com/i/CYqWNj
Akty0753 Aybarss ayy yerimm 💕 saglikla gelsin inşallah bizde bu ayin 3 unde ögrendik oğluşum olucak benimde 💙saglikla sihhatle gelsinler🤲
Akty0753 Aybarss erken ogrenmissin bide ben 20 haftaya kadar bekledim birazdaha buyusun diye net belli olsun balon patlattik orda ögrrndik😂
Aybarss 35ebrar35 amin canım inşallah🙏🏼 14. Haftamda farklı bi doktora gitmek zorunda kalmıştım o doktor kız demişti bugünde kendi doktoruma gittim ve oda kız dedi netleşmiş oldu 🥰
Misafirim Aybarss bana da dua eder isin nolur 3 oğlum var senin gibi bir gün bana da burada kızım oluyor cümlesini kurdurmayı nasip etsin rabbim bana hamlenin duası kabul olur nolur bana da dua et
Defdef22 Aybarss oyy benimde kızım var Allah bağışlasın evladın hepsi tatlı ama kız çocukları çok şirin çok nazlı oluyor ❤️
Aybarss Defdef22 kesinlikle canım içimden hep kız olarak geçiriyordum Allah kalbime göre verdi sağlıcakla büyüsünler inşallah 🥰
Zeynepli1234 Aybarss o cinsiyeti öğrendiğimiz an o kadar mutlu oluyor ki insan tahmin edebiliyorum heyecanınızı 😍❤️ Sağlıcakla gelsin inşallah minik prenses 🌸
Aybarss Misafirim yaaaa tabikide ederim😍 Allahım tez zamanda prenslerinin yanına bide prenses nasip etsin inşallah 🙏🏼