Merdgn Merhabalar bişey sormak istiyorum size . Bende bugün gittim doktora 31+3 teyim kızım 1850 gr iri demedi fakat suyu biraz fazlaymış 10 litre sınırmış benim suyum ise 9 liteymiş. Acaba böyle bi sorun yaşayıp sonrasında sıkıntı yaşayan oldu mu ? Biraz endişelendim 2 hafta sonra tekrar gel dedİ. Kilo alımımı da fazla buldu 15 kilo almışım. Ama uzun boylu biri olduğum için hiç kendini göstermeyen bir fiziğe Sahibim. Bana varsa deneyimi olan anneler yazabilir mi ? Şimdiden Çok teşekkür ederim 😊