Son arkadaşlar plasenta rahim ağzında olupta sezaryan yapan var mı aranızda herhangi bir sorun yasadinizmi bugün gün aldık nasipse 1 temmuz doğum 1 cm le kurtarıoruz dedi doktorum rahim ağzında 22 . Haftadan beri yukari çıkmadı 37. Haftadayım bu arada beni bi korkular sardı 35..Haftadan bu yana çok kilo almamış normal mi bu haftalarda doktorum normal dedi haftasıyla uyumlu dedi ama kafamda deli sorular yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler şimdiden