DiplomaliEvHanimi şimdilik seni kurtarır ama bir iki tane hamile pantolonu baksan daha rahat edersin çünkü pantolonun lastik kısmı tam göbeğine denk gelince sıkıyor insanı, göbeğin altında kullanmaya çalışsan da rahatsız edici oluyor düşecekmis gibi. Göbek çıktıkça anlarsın dediğimi 😊