NeslihanPiaAbac Yasemin30 Ankaradayım ama o taraflardaki hastaneleri hiç bilmiyorum.Postunuz yukarda kalsın diye yazdım.Umarım iyi bir doktor bulusunuz.
Yasemin30 NeslihanPiaAbac umarim ya bi karar veremedim suan ozele gidiyorum ama ne kadar dogru bilmiyorum devlette etlik zubeydeye gittim doktor 4-5 hastayi beraber aldi benimle beraber
NeslihanPiaAbac Yasemin30 devlet öyle maalesef,birde sürekli aynı doktor olmuyor deniliyor.Ben bu yüzden özeli tercih ettim baştan sona tek bir doktorla muhattap olmak istedim.Ama onda da iyi bir doktora denk gelmek iyi araştırmak önemli
rsatlgn Yasemin30 lokman hekim den olumlu yorum duymadım ben hiç, ama eğitim araştırma da Doğum temiz rahat denildi bi kaç kişi Doğum yaptı etrafımda memnun kaldılar ama doktor adı bilmiyorum
Yasemin30 elif0690 ben lokman hekim akay hastanesine gidiyorum cnm suan ankaranin yabancisiyim iyi mi kotu mu bilmedigim icin arastirma yapiyorum
elif0690 Yasemin30 Batıkent canım..Pınar Telli Celtemen çok tatlı bir doktordr..Kesinlkle tavsşye ederim..
Damla35 Yasemin30 lokman hekim akayda 10 gün önce doğum yaptım. Herşeyinden çok memnun kaldım. Anestezisyeninden tut hemşiresine kadar
Yasemin30 NeslihanPiaAbac o hastaneden dogum paketimi aldin yoksa gittigin her muayeneye ucretmi oduyorsun
Edirefp NeslihanPiaAbac o doktor benim arkadaşımın bebeği 4500 kilo olmasına rağmen kilosunu söylemeyip normal Doğuma zorladı. Kız ölümden döndü. Doğumdan sonra bebeğin gerçek kilosunu söyledi kendisi.