81anne geçmiş olsun canım bende 14 haftalık düşük yaptım öncesinde 1kere kanamam olmuştu ilk gittimde doktor rahîm etrafında 2tane kanama alanı oluşmuş demişti 2li tarama yaptım normaldi hatta bütün testlerim normaldi progesteron kullandim cuma doktora gittim sonra memleket e gittik Çarşamba düşük yaptım pazar hafif ağrı vardı kasıklarım sertleşti ama normal sandım idrar tahlili yaptırdım oda normaldi.carsamba sancı ile ağlayarak uyandım geçer diye bekledim daha da arttı az kanamam geldi hastaneye gittik gittiğimde kahve rengi kanama da olan içinde su geldi ama o suyum muydu anlayamadım sonrasında kanamam hiç durmadı zaten bebek kendi geldi gittimde kalp atışı vardı kürtaj olmadım kendi doktorum a gittim o rahimde enfeksiyon oluşmuş olabilir dedi geriye dönük ultrasonlara baktım rahîm ağzıdan şüphelenmiyorum dedi başka bir doktor rahîm ağzı yetmezliği den şüphe etti bende bilemedim