Seruhale canım doktor büyüknihtimalle ya aşılama ya tüp bebek der bu değere göre anladığım kadarıyla bizim mesela toplam sperm sayımız 8 milyondu ileri hareketli 2 milyondu morfolojimiz %1 di doktor direk tüp bebek dedi 10 milyon üstü sperme aşılama öneririz biz falan demişti zaten aşılamada tutma şansı çok daha düşük diyede tüp bebek daha mantıklı gelmişti bize