sahnaz Ben öncesinde de gidiyordum hamilelikte de devam ettim ama seyrek devam ettim mesela 3 ayda 1 falan gittim çünkü ağrı sızı daha fazla hissettim hamilelik boyunca, bazı doktorlar sakıncalı görüyor ama o ışınlar bebeğe kadar gitmiyor zaten kıl köklerini hedef alıyor sadece yani bebeğe zarar vermesi olanaksız. Yabancı kaynaklardan ve güvenilir Türk kadın doğumculardan çok araştırdım dinledim bebeğe dair bir zararı bulunmuyor sadece annenin cildi hassaslaştığı için ona sıkıntı oluyor, kimisinde belki alerji yapabilirde ama bende olmadı