Asumm benimde kolay bir hamilelik olmadı malesef. Baştan beri yoğun bulanti kusmam oldu. Bugün 36+4 üm hala kusuyorum 😔 31. Haftaya kadar bulantı kusma mide yanması boğaz yanması bel ağrısı gibi şeylerle geldim. 32. Haftada erken doğum riskim başladı hastanede yattim ciğer geliştirici vuruldum. 1 aydır da progestan kullanıyordum. 3 haftadır da bebeğim haftalik 300 gram falan alması gerekirken zor zoruna 100 gram alıyor ve 2,5 kiloyu geçemedik malesef. Sağlıkla doğsun da başka birşey ıstemiyorum. Nasipten öteye yol yok napalim. Bende zayıf doğmuşum bana çekti heralde bıdık 🤭