Lalammm Kzlar 17 haftalik gebeym normalde kasik agrim olmiyordu fazla bugun kasik bel agrim var baya sizler de oldumu normalmidir bu durum.
MiniKaya Bende 17+1 deyim iki gün şiddetli kasık ağrım oldu böyle üşütme şeklindeydi bir anda ağrı giriyordu dün kontrolüm vardı ve normal olduğunu söyledi doktorum bel ağrında iş yaptıysan yada rafa falan uzandıysan olabilir canm normal bence endişe etme