Ebru_1994 Merhaba kızlar 25 nde doğum yapıcam sezaryen İstanbul eğitim ve araştırma hastanesi İlhan Varank ta doğum yapacaklar varmı bu tarihlerde arkadaş oluruz ne dersiniz
Elizzz Ebru_1994 bende orda dogum yapicam ya 35 haftaligim burda beklim insallah guzel yorum yazarlar🤲🤲 üstte kalsin canim
Elizzz Ebru_1994 35 +1 haftaligim haftaya nst ye gidicem bakalim poliklinikteki lerin davranışlarından ilgilerinden memnun kalmadim insallah dogumhanedekiler anlayisli ve iyidir