Merhaba Kızlar bebegım bu hafta carsamba günü tam 37 haftalık 3300 gram olmuş ve doktorumuz onumuzdekı hafta persembe günü 38.hafta sezeryanla doğum yaptıracak sizce 38.hafta da bebegın gelısımınde bır problem olur mu olmaz mi bana bilgi verir misiniz değerli anneler