Kubra0151 Anneler size bı sorum var hastane çıkışı 5 parça mi olmalı yoksa 10 parça mi olmalı bilgilendirirseniz sevinirim
Selimem Kubra0151 onlu almadım hiç isimli 6 lı aldım iki tane beşli takım aldım biraz da uzun ve kısa kollu zıbın aldım koyduk çantaya
Blackpink Kubra0151 ben iki takim.olarak aldim.5 parca. E bebkte indirimdeler hatta. Magazasinda 60 tl sitesinden 30a aldim dantelli cok guzel. Daha yenidogan almam 3 ay alirim hemen kuculur cunku
Sezensu Kubra0151 Canım onluda artı olarak zıbın ve battaniye oluyor şart değil ama ben takım olsun istediğim için 2 takım 10 lu 3 takım 5 Li aldım almayıp ayrı ayrı da alabilirsin istersen
Gizocan Çok fazla alma canım şöyle söyleyim bebek 20 günde bir kilo alıyor . Birer kez giyiyorlar aldıklarını anca. Ona göre hesap et hele biraz kilosu güzel doğarsa yenidoğan ürünlerini on gün on beş gün 3-6 ay diye hızlıca geçiyor.