198697 Merhaba,ilk yorumum size kısmet oldu:) endişelenmeyin ilk gebeliğimde benimde kanamam olmuştu 1 ay yattım,progestan ve haftalık pruluton iğne oldum 10. haftamda kese etrafında ki kanama tamamen durmuştu.Sonrasında herşey mükemmel ilerledi.Mümkünse hep yatın,dikkat edin zaten o size nasipse her şekilde dünyaya gelecek😊