Arasemra Kızlar dÜn Doğum yaptım bebeğimin gözleri çok şiş hem alt hem üst neden olabilir gözlerini açamıyor
kar_kristali Canım yeni doğan bebeklerin gözleri genelde şiş olur korkma oğlumdan biliyorum.. Aslında vucutlarının geneli şiş gibi pofidik olur 1 haftaya düzelir inş🤗..merak etme sonra boncuk boncuk bakar annesine…