Ysmnscgnr Merhaba arkadaşlar 19 haftalığım bebeğimin kilosu 260 gram ,boyu 13.39 santim , ama ben bu ay 2 kilo vermişim sizce bu bir sorun mu?
bebegim_28 Ysmnscgnr ahh keşke benim de öyle bi sorunum olsa 😂😂 ben kilo almaya devam 19 hafta da 5 kilo aldım 😕🥴
Kbrakbra Ysmnscgnr canm ilk başlarda 6 kilo verdim nerdeyse , bebis sağlıklıysa hiç sorun değil bence
Srzrk Ysmnscgnr Bence de sorun değil ben de ilk 3 ayda 2 kilo vermiştm. Şu an 19+5 iz. 2 buçuk kilo aldm. Sonradan iyi ki az kilo almışım diyeceksiniz 😄🙏