merve90 Alps bende dün arkadaşımı götürdüm doktora oda 6hafta 4 günlük hamile dün alltan baktı kese oluşmuş çok güzel dedi ama bebek gözükmüo dedi ya geç döllenme olsu yada gebelik durmuş dedi inşallah 2nizde bebeklerinizi görürsünüz