Asiyeozgur Arkadaşlar 12 haftalıkken gittim kontrole doktor erken diye cinsiyet hakkında bisey söylemedi ama çok merak diyorum tahmini olan yazarsa çok sevinirim. https://imgyukle.com/i/CYsyjp
Lara44 Asiyeozgur benim doktorum tam 12 de erkek dedi ama ben erken diye yine de moda girmiyorum alıştırmıyorum kendimi içime sizin de erkek gibi doğdu💙
Sevcandumaan [url=https://hizliresim.com/Vjane0][img]https://i.hizliresim.com/Vjane0.jpg[/img][/url] Banada bakar mısınız teyzelerim ☺️