Serife-09-00 Benim en çok korktuğum şeydir kabızlık ve kabız olunca bagırsaklarımda yırtılma olup kanama yapıyor o yüzden baya dikkat ediyorum. Kabızlık için gebelikte kullanılan duphelac şurubu var onu da aldım ama içemedim midemi bulandırdı bi kere kullanabildim o zaman işe yaramıştı.
kabız olmamak için erik çağla çok yiyorum birde ekmek çok yemiyorum yada katı gıdalar.
birde suan magnezyum ilacı kullanıyorum onun da ishal yapıcı etkisi oluştu bende aşırı olmamak kaydıyla. Şükür sıkıntı yaşamadım