Dilos1645 Serpil_27 zaten şeker yüklemesi yaptırıpda şekeri çıkmayan kimseyi görmedim ben..çok sacma geliyor bana şeker yükletiyorlar sonra da şekerin cıktı deyip diyete sokuyorlar..bende hipoglisemi(seker düsüklüğü)var ona ragmen doktorum gerek görmedi görseydi de yaptırmazdım
Ahmetin_annesi Serpil_27 seker yuklemesinde size verdikleri icecek yaklasik bir porsiyon pirinç pilavı kadar sekerli sekeri normal olanlarin bi tabak pilavla şekeri çıkmıyor normal olarak benim üçüncü gebeligim ilk ikisindede yaptırmıştım bunda da yaptirdim ilklerde yoktu bunda sekerim var ve insülin kullanıyorum şekerin bebege verebilecegi zararin yaninda biraz diyet yapmanin kime ne zarari olabilir ki ben tıbbın her türlü nimetinden faydalanmak gerekli tedbirleri almak gerektigine inananlardanim once tedbir sonra takdir güzel anneler
Serpil_27 Dilos1645 bende çok kararsız kaldım evde bir hafta açlıgı ölçtüm 94 97 falan çıktı doktora gösterdim yüksek gibi dedi 90 normalı ben öneririm dedi şeker yüklemesini
Evita Dilos1645 yoo ben yaptırdım, benim şekerim çıkmadı. Arkadaşlarımın hepsi yaptırıyor yüzde 90 ında çıkmadı şeker. Varsa çıkıyor, yoksa çıkmıyor, yükleme yaptırdın çıkacak diye bir kural yok yani:)
Aysenes Dilos1645 ben yaptirdim ve cikmadi birde sabahisi muz yedimde gittim cikmadi varsa cikar yoksa cikmaz
Serpil_27 Evita hayır yüksek çıkanda sadece diyet mi uygulanıyor tedavisi nasıl oluyor acaba diye postu açtım
Yasevita Serpil_27 önce diyetle kontrol etmeye çalışıyorsun. Eğer diyet yaptığında şekerin düşerse diyete devam. Düşmezse insülin başlatıyorlarmıi
Evita Serpil_27 yok ben size dememiştim zaten, yükleme yapmak şeker çıkartmıyor aralarında bağlantı yok demek istedim:)
Blackkcat Serpil_27 evet canım diyet yapıyorum açlık pek düşmüyor bakalım pazartesi tekrar diyabete gidicem duruma göre insülin başlayacak mı dr
Merdgn Dilos1645 Çıkmayan çok kişi var canım. Ben yaptırdım iyi ki de yaptırmışım şimdi suyu kilosu derken uğraşıyoruz ama en azından sebebini biliyorum.
Dilos1645 Merdgn dogrudur canım ben genel olarak konuşmadım zaten cevremde gözlemlediğime göre yorum yapmıştım😊