Kızlar merhaba 16. Haftadaym doktor hafif bi çıkıntı var cinsiyet içim biraz daha bekleyelim dedi oluşma aşamasında dedi . 13. Haftada da aynı çıkıntı vardı erkek olabilir demişti baska doktor . Pipi olsa 3 haftada büyümez miydi? Bu durumu yaşayan var mı