Merhaba bebişlerine kavuşma hasretiyle bekleyen tüm anneler ve anne adayları💋Bugün size kendi doğum hikayemi anlatmak üzere burdayım umarım okurken keyif alırsınız yada aynı durumu yaşayanlara ufak bi öngörü olur. ♥️29.05.2020 cuma günü tam 38 haftamdı ve sabah uyandığımda hafif bi ağrı hissettim bu biraz diğer ağrılardan farklı bi ağrıydı zaten doktor randevum olduğu için telaş yapmadım hazırlandık hastaneye gittik sabahtan eşimin endoskopi randevusu vardı benim randevum öğleden sonraydı eşimin işlerini hallettik öğlene doğru ağrım çoğalmaya başladı. Benim randevu saatim geldi doktorumuzun yanına gittik muayene etti 2 cm açılmam olduğunu söyledi ama yatırmak için erken evde bekle ama heran gelebilir dedi bizde eve döndük ağrım yine hafiften var ve düzenli geliyo ama şiddetlenmesi gerekiyomuş ben şiddetlenir diye beklerken akşam oldu ağrım falan kalmadı ertesi gün oldu kalktım kahvaltı yaptım heran doğum olabilir diye evi toparladım saat 15.00 gibi sümüksü şeffaf hafifte pembelik olan bi akıntı geldi nişanmı yoksa bir gün önce muayene edildim o yüzdenmi pembemsi anlayamadım doktorumla görüştük nişan olabilir suyun gelirse hemen gel dedi gittikce fazla fazla gelmeye başlayınca anladımki nişandı nişanın gelmesi bittikten sonra akıntıyla karışık su gelmeye başladı tabi ben ilk bi anlayamadım ben birden su gelcek bitcek diye düşünmüştüm hatta kaçırıyorum falan sandım sonradan 2 dk da bi 5 dk da bi az az gelmeye başladı su hiç ağrım olmadığı için hemen gitmek istemedim bi yandanda doktorum su gelirse hemen gel dedi napıcağımı şaşırdım hastane için son hazırlıklarımı tamamladım akşam 19.00 oldu hala ağrı yok az az su gelmesi devam ediyo eşimde işte bi yandan onla görüşüyoruz onu bilgilendiriyorum oda ben iyi olmayınca erkenden geldi eve yemek yedik falan saat 21.00 gibi artık baktık ağrı geleceği yok ve su gelmeye devam ediyo gidelim dedik doktoruma haber verdim hastaneye gittik tam arabadan indim bütün su birden geldi acilden direk doğumhaneye yatış yaptılar ebe hanım geldi muayene etti hala 2 cm bi değişiklik yok dedi bekliycez dedi sabaha kadar ara ara muayene edildim nst çekildi kasılmam vardı ama ağrı yoktu sabah artık tekrar muayene edildim 3 cm ye yaklaşmış çok yavaş açılma olduğunu söylediler birde benim öncedende çatı muayenesi yapıldığında üst kemiğin fazla basık olduğunu söylemişti doktorum benim ısrarım üzerine normal deneriz ama olmayabilir sezeryana dönebilir doğumda demişti. Doktorumla görüştük bebeğin sıkıntıya girdiğini acil sezeryana alınmam gerektiğini söyledi söz konusu beneğim olumca bende hiç irdelemeden kabul ettim zaten daha önceden sezeryan olma riskim olduğundan tğm evraklar hazırdı hemen ameliyathaneye götürdüler spinal anestezi uygulndı 08.30 da girdim 08.51 de Minik kuşumu Ravza Minamızı gördüm. Öptüm kokladım. Daha sonra sıkıntıya girdiği için hemen yenidoğan yoğunbakımına aldılar ben odaya çıktıktan 2 saat sonra falan normale döndükten sonra yanıma getirdiler.
Bu duygu, bu his öyle bişey ki herşeye, bütün acılara değer.
Rabbim isteyen herkeze evlat nasip etsin ve bebeklerini bekleyen herkeze de sağlıkla sıhhatle evlatlarına kavuşmayı nasip etsin.
🌸🌸🌸