Ebrdef _Nermin_ ilk gebeliğimde 5. haftada beni zorlamaya başlamıştı iğrenmelerim başlamıştı zaten sonrası çok zor geçti, ikincide 6. haftadan itibaren başladı ilkine göre daha hafif geçti 🥰
Aynurr16 _Nermin_ benim 6. Haftada erken gebelik belirtisi başladı 8. Haftada şiddetlendi 13.haftadayım hala devam ediyo ilaç kullanıyorum 🌸 her bünye bir değil bakalım ne zman geçer
Mine8191 Haftadan itibaren ama herkes de aynı değil tabiki şuan 14. Haftadayım bu sabah yok DİE üzüldüm hatta 🙈😏
Asiyeozgur Benim hiç bulanmadı çok şükür sadece tavuk ve ayrandan uzaklastim herkeste olacak diye bisey yok rahat olun pozitif düşünün olmaz inşallah 😊