Doğru söylüyosun valla bende Beyhana gittim ilk hamile olduğum halde bana bebek yok dedi😂 Öztana da gitmek istemiyorum giden birkaç kişi de covid çıktı çevremde ondan korkuyorum bugün yine de semra keskine gittim kimse olmadığı halde randevun yok deyip beni almadı bile