Duygunida Merhaba 29 haftalık hamileyim bi kac gündür bebeğim karnımda titriyor sanki telefon titremesi gibi bu durumu yaşayan oldu mu
ecembugra53 Duygunida hıçkırık olabilir canım amniyon sıvısı bebekler ytuyor anne karnında hıçkırıyordur üst üst ara arda geldiyse 😂😂
Berfin_kycn Duygunida vala bende de o tarz oluyordu ve sıkta oluyor daha dün gece yine oldu ve hıçkırık biliyorm başka bilemiyorum
a_gzde Duygunida bende de oluyor canım neden olduğunu da anlayamadım ben de. Genellikle yüz üstü yatınca oluyor
a_gzde Duygunida yok canım korkma sıkıntılı bir durum değildir inşallah. Burda yine böyle bir konuşma açılmıştı. Orda biri bebek plesentayla oynuyor ondan öyle titreme oluyor demişti. Ne kadar doğrudur bilemiyorum
a_gzde Berfin_kycn dediğiniz titremeyse hıçkırık olacağını sanmıyorum. Hıçkırık nabız atışı gibi olur çünkü. Ben ikisini de yaşıyorum vs birbirinden farklı şeyler
Berfin_kycn a_gzde ya zaten hıçkırık binevi titremenin yavaş hali yine de bilemiyorum doktora danışılmalı ozmn