Bebeğimin iki böbreğindede genişleme var ve suyum azalıyor güngectikce 33 haftamıza yeni girdik bu sabah kontrolden geldim. Doktor hiç hoş şeyler söylemedi böbreklerinin calısmadıgını ve doğduktan sonra da çok yaşamatacagını söyledi be bizim ne senim yapabilcek bişey yok dedi bana ve bebeğime şifa niyetine 1 fatiha okurmusunuz