Elif1613 öncelikle hayırlı olsun canım rabbim sağ salim kavuştursun evlatlarına.. bizimkiler çift yumurta 37+3 de normal doğum yaptım . 6 yıl sonra oldular cok isteyerek olmasına rağmen ben lohusa sendromu geçirdim 20 gün sadece ağladım çok zordu mutlu olamıyordum ama şuan inanılmaz keyifli 1 aylık olduk bugün çok şükür. Zor mu evet çok ama allah bi kolaylık veriyor gerçekten