tazeanneyasemin Kizlar 38-4 gunlugum. Dun cati muayenemde bebegin kafasi hala kanala inmemis dedi doktorum. Kanala kafa inince ben bilebilirmiyim. ? Gobegimmi iner? Nasil bi durum olur yani? Bilen yasayan varsa yazabilirmi?
Sonay tazeanneyasemin bunu bende merak ediyorum gerçi benim8 günüm var haftaya sezaryen olcam inş ama erken olası bi durum olabilir bilgisi olan YÖK mü ki?
DndDin tazeanneyasemin burda okumustum inşirah suresini okuyup faydasını görenler varmış bebeğin kanala girmesinde faydalı oluyormus ben bugun basladım okumaya yer gök dua üzerine siZde okuyun isterseniz 🤗
Berenaysed Sonay aynen bende merak ediyorum haftaya sezeryan olcam bu gün de aşşağıda baskı hissediyorum öksürünce aşşağıyaağrı giriyo erken gelmese bari 😄
Sonay Berenaysed aaa bende haftaya cuma olcam dediğin gibi inş erkenden gelme gibi bi durum olmaz 😂 Kaç haftalık oluyor senin CNm ?
Mehin Duyduguna gore sik idrara cikma isteyi oluyor. Normalde de oluyorda ama kafa asagiya tam indiyinde daha cok oluyor bu idrara cikma isteyi
tazeanneyasemin DndDin hergun okurum hergun🙁 hurmaya okuyup on yiyorum hatta. Ama vakti zamani var demekki olmuyo🙁
DndDin tazeanneyasemin kac haftalık oldunuz strese sokmayın kendınızı hayırlısı için dua edın bende cok normal dogum ıstıyorum ama ıstedıkce bırseyler ters gıttıgını fark ettım o yızden kendınızı uzmeyın rabbım saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsın 🤗
tazeanneyasemin DndDin 38 haftaligim. Haklisiniz cok normalmistiyorum o sebeple bu stresim ama fubler yaklastiksa stres oluyorum iste
Berenaysed Sonay benim 37+3 benimde ya Perşembe ya da cuma olcak canım sen kaç gün kalcaksın hastanede
Sonay Berenaysed devlette iki gece kalınıyormuş 3 gün çıkarıyorlar ben ilk Doğumda gündüz 4 de Doğum yaptım ertesi gün öğlen çıktım CNm . Her hastanede değişiyor sanırım 😏 Senin devlet mi özel mi ?
DndDin tazeanneyasemin aynıyız uzmeyın kendınızı hepımızın basına gelen bırsey benımde gırmemıs daha vaktı vardır, hayırlısı belkı oyledır 🤗
Berenaysed Sonay benimde öyle ya özel hastane 2 gece kalcakmışım benim doktorum çok pimpirikli birde kendisine öyle diyor 😊😊
Sonay Berenaysed ben öZelde yaptım ama bu yönden pek memnun kalmadım açıkcası devlet daha çok bilgi veriyor bebek konusunda falan
Berenaysed Sonay canım haklısın bazı özeller devletten beter hastaneden hastaneye fark var ben memorial da yapcam inşallah hastanem çok ilgili ben memnunum doktorumda öyle
Sonay Berenaysed ay Ne güzel inş banada iyisi dek gelir. Hayırlı doğumlarımız olsun inş Allah iyi insanlarla karşılaştırsın 😊
Tnrbtl Gul-21 Sonay Celestina Celestina bende sürekli uyumak istiyorum kalkıp yemeği bile zor yapıyorum :) şuan en çok istediğim şey zamanın çabucak geçmesi :)