Sydylmz Kızlar 37+5im az önce Dr dan geldim 3300 gr dedi normal mi sizde durumlar nasıl devlet hast olduğu için Dr a detaylı soramadım nasl iyi mi vs diye.
Ceylanakbal_ 38.haftadayım 3.310 benim de doktor çok iyi kilosu haftasıyla uyumlu dedi.Artık doğana kadar 3.500 olur.Senin bebiş de gayet iyi 😌😊