Mom72727 Ben gittim güvendiğim yere gittim tabiki duş aldım 2 maske taktım hiç çıkarmadım, randevu aldığım için benden başka kimsede yoktu. Girer girmez ateşimi ölçtüler lokanta döktüler yanıma zaten dezenfektan almıştım tüm vücut ağda manikür pedikür kaş bıyık hepsini yaptırıp çıktım.Virüs asla bitmeyecek tamamen kontrollü yaşamaya alışmak zorundayız bitecek olsaydı grip biterdi o da virüs çeşidi. Ama bütün önlemlerimizi mutlaka almalıyız tabi