Bayanpanik Arkadaşlar su an 12 haftaligim 2-3 gündür sol kasigimda özellikle elimle dokunduğunda ağrı gibi bir şey hissediyorum. Acaba büyümeden kaynaklı mi? Bu şekilde hisseden var mi
Mhtpctn Bayanpanik canım bende 15 haftadayım benımde o haftalarda basladı hala daha agrı oluyor heralde bebek buyuduyu ıcın baskı yapıyo ıdrarım sık gelmeye basladı doktora yazdım ama cevap vermedı onemlo bsey dehıl herlde sonra doktora gıttım cok sukur hersey yolundaydı 🤲
Yasemngkc Bayanpanik canım benim de ağrım vardı çocuk büyüdüğü için dediler ben çok korktum doktoruma söyledim korkulacak durum yok dedi şiddetli olursa doktoruna danış istersen
ecembugra53 Bayanpanik bebek büyüdükçe agrı olur rahim genişlemesi oluyor bende o haftalarda olmustu şimdi ise ara ara oluyor yine canm korkma bebekle alakalı farklı bir durumun varsa doktora görün
Mucizem199 Bayanpanik aynen ya bende 12 haftalık hamileyim sol. Kasığım da dünden beri ağrı var ilk gebeliğim olduğu için korkuyorum bilgisi olan yardımcı olursa seviniriz☺️🙏🤰
Bayanpanik Mhtpctn aynen Bn de de sık idrara çıkma oluyor bir ara idrar yolu enfeksiyonun vardı ondan mi dedim ama idrar torbasında gerçekten baskı hissediliyor. Ya burda olumsuz birşeyler okuyunca insan etkileniyor biraz da onların etkisiyle evham yapiyorum
Bayanpanik Yasemngkc yok öyle aman aman şiddetli bir ağrı diyemem ama öncesinde 3 dusugum olduğu için gereksiz evham mi yapıyorum acaba dedim. Benim gibi hisseden kıymetli annelerimizin fikrini alayım dedim😊
Bayanpanik ecembugra53 farklı diyebileceğim herhangi bir durum yok aslında sadece sol kasik ağrısı o da hafif belimin sol tarafına da vuruyor. Öyle şiddetli dayanılmayacak bir ağrı değil aslında
ecembugra53 Bayanpanik saglıkla gelsin bebişlerimiz inş canım o zaman sorun yok bebek büyüdükçe ağırlık ta artıyor Allah yardımcımız olsun 😊🤲🏻